Συχνές
ερωτήσεις
Ψηφιακός Φάκελος Υγείας – Συχνές ερωτήσεις
1. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στον Ψηφιακό Φάκελο Υγείας;
Η υπηρεσία ενεργοποιείται από τις Διαγνωστικές μας Μονάδες, αφού υπογράψετε τα απαραίτητα έγγραφα. Τότε θα σας σταλούν και οι κωδικοί πρόσβασης με email και SMS.
2. Μπορείτε να μου στείλετε κωδικούς εσεις τηλεφωνικά;
Προς το παρόν, θα χρειαστεί να επισκεφθείτε μια Διαγνωστική Μονάδα, προκειμένου να υπογράψετε τα απαραίτητα έγγραφα.
3. Ποιος άλλος έχει πρόσβαση στον Ψηφιακό Φάκελο Υγείας;
Είναι αυστηρά προσωπικός, μόνο εσεις έχετε πρόσβαση με τους κωδικούς ασφαλείας σας.
4. Τι ιστορικότητα εξετάσεων περιλαμβάνει;
Στον Ψηφιακό Φάκελο Υγείας μπορείτε να βρείτε εξετάσεις που έχετε πραγματοποιήσει στην Βιοιατρική από το 2015 και μετά.
5. Δεν φαίνονται όλες οι εξετάσεις μου.
Αν δεν φαίνεται κάποια εξέταση που έχετε κάνει στη ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:
1. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων για την συγκεκριμένη επίσκεψη δεν είναι ακόμα έτοιμα.
2. Δεν έχει εξοφληθεί η επίσκεψη.
3. Ενημερωθείτε από τους όρους χρήσης για τις εξαιρέσεις των εξετάσεων
6. Έχω μπει στον Ψηφιακό Φάκελο Υγείας και λείπει μια εξέταση που είχα κάνει παλαιότερα
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό Κέντρο στο 210 6902777
7. Ξέχασα τους κωδικούς μου, μπορείτε να με ξεμπλοκάρετε;
Το όνομα χρήστη είναι το email σας. Για να σας σταλεί νέος κωδικός, πρέπει να επισκεφθείτε το bioiatrikidigital.gr, να πατήσετε στο «ξεχάσατε τον κωδικό σας?» και να ακολουθήσετε τις οδηγίες
8. Θέλω να αλλάξω το email/username
Επειδή ο λογαριασμός email που μας έχετε δηλώσει, έχει συνδεθεί με τον κωδικό πελάτη που έχετε στην ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, για να αλλάξετε email διεύθυνση (κατά συνέπεια username) θα πρέπει να επισκευθείτε μια οποιαδήποτε μονάδα της Βιοιατρικής, ώστε να γίνει αλλαγή δημογραφικών στοιχείων από την γραμματεία της Βιοιατρικής.
Για να γίνει η ταυτοποίηση σας θα πρέπει να έχετε μαζί σας ταυτότητα ή διαβατήριο.
9. Υπάρχει κάποια εφαρμογή για το κινητό;
Προς το παρόν, μπορείτε να έχετε πρόσβαση από το κινητό σας μέσω του browser και χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας
10. Δεν καταλαβαίνω το αποτέλεσμα της εξέτασης
Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων της εξέτασης, θα πρέπει να επισκεφθείτε το γιατρό σας
11. Πως μπορεί να δει τις εξετάσεις ο γιατρός μου;
Μπορείτε να έχετε πρόσβαση από το κινητό ή υπολογιστή σας. Επίσης, μπορείτε να εκτυπώσετε εξετάσεις ή να τις αποστείλετε με email στον γιατρό σας.
12. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στις εξετάσεις των παιδιών/γονιών μου;
Ο Ψηφιακός Φάκελος Υγείας είναι προσωπικός και για λόγους ιατρικού απορρήτου και ασφάλειας προσωπικών δεδομένων, ο καθένας έχει πρόσβαση στις δικές του εξετάσεις
13. Στον Ψηφιακό Φάκελο Υγείας, συμπεριλαμβάνονται και οι εξετάσεις που έχω πραγματοποιήσει στη Βιοκλινική;
Προς το παρόν, είναι διαθέσιμες οι εξετάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στα Διαγνωστικά Κέντρα του Ομίλου της Βιοιατρικής.
14. Είναι υποχρεωτικό να δώσω και κινητό και email;
Αυτά είναι τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να σας στείλουμε τους κωδικούς πρόσβασης
15. Ποιο πρόγραμμα περιήγησης μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιον από τους παρακάτω περιηγητές (browser) σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Linux, MacOS).
• Mozilla Firefox (version >= 40.0)
• Chrome (version >37)
• Safari (version >5)
• Opera (version >42)
• Internet Explorer (version > 10.0)
16. Γιατί δεν μπορώ να ανοίξω το PDF;
Αν πατάτε στο πλήκτρο Προβολή PDF και δεν εμφανίζεται το αποτέλεσμά σας σε PDF μορφή, τότε:
1. Βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείτε τον Internet Explorer. Δοκιμάστε με κάποιο άλλο περιηγητή (browser).
2. Μπορεί να μην είναι εγκατεστημένο ή έχει κάποιο πρόβλημα το πρόσθετο για την προβολή των PDF στον περιηγητή σας (adobe pdf plugin). Για να το εγκαταστήσετε πατήστε εδώ.
17. Mπορώ να αλλάξω το email που έχω δηλώσει;
Επειδή ο λογαριασμός email που μας έχετε δηλώσει, έχει συνδεθεί με τον κωδικό πελάτη που έχετε στην Βιοιατρική, για να αλλάξετε email διεύθυνση (κατά συνέπεια username) θα πρέπει να επισκεφθείτε μια οποιαδήποτε Μονάδα της Βιοιατρικής, ώστε να γίνει αλλαγή δημογραφικών στοιχείων από την Γραμματεία της Βιοιατρικής.
Προσοχή! Για να γίνει η ταυτοποίηση σας θα πρέπει να έχετε μαζί σας ταυτότητα ή διαβατήριο.
Οδηγίες
ενεργοποίησης
Περιγραφή διαδικασίας ενεργοποίησης υπηρεσίας από τον εξεταζόμενο
1. Πρέπει να προσέλθετε στη Γραμματεία του Διαγνωστικού Κέντρου που σας εξυπηρετεί και να ζητήσετε την ενεργοποίηση της υπηρεσίας του Ψηφιακού Φακέλου Υγείας, επιδεικνύοντας το Δελτίο Ταυτότητάς σας ή το Διαβατήριο ή το Βιβλιάριο Υγείας σας.
2. Η Γραμματεία θα σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (Email), καθώς είναι εντελώς απαραίτητα για την ενεργοποίηση.
3. Στη συνέχεια θα ας ζητηθεί να υπογράψετε ψηφιακά (με χρήση του tablet) τη συγκατάθεση/εξουσιοδότηση εγγραφής σας στην υπηρεσία.
4. Η Γραμματεία θα επιβεβαιώσει τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει και θα ενεργοποιήσει την υπηρεσία παρουσία σας. Παράλληλα θα σας ενημερώσει ότι:
• Θα λάβετε άμεσα SMS με 6ψήφιο κωδικό PIN τον οποίο θα χρησιμοποιήσετε κατά την πρώτη είσοδο στην υπηρεσία
• Στη συνέχεια θα λάβετε Email με προσωρινό κωδικό πρόσβασης, τον οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για την πρώτη είσοδο στην υπηρεσία
• Στο ίδιο Email θα περιλαμβάνονται όλες οι οδηγίες ενεργοποίησης
• Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί Email στα εισερχόμενα, παρακαλούμε να ελέγξετε και τον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam ή junk folder)
• Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της Μονάδας και να ζητήσετε να σας συνδέσουν με την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για τον ψηφιακό φάκελο υγείας ή να καλέσετε απευθείας στο 210- 6902777
5. Ελέγχετε ότι έχετε παραλάβει το 6ψήφιο PIN με SMS στο κινητό σας και τις οδηγίες ενεργοποίησης στο Email σας.
6. Επισκεφθείτε τη σελίδα www.bioiatriki.gr (κουμπί εισόδου BIOIATRIKI DIGITAL-Ψηφιακός Φάκελος Υγείας) ή απ’ ευθείας στο www.bioiatrikidigital.gr από τον υπολογιστή σας ή μέσω της κινητής συσκευής σας (smartphone ή tablet)
7. Επιλέξτε ΣΥΜΦΩΝΩ για την ενεργοποίηση των απαραίτητων cookies
8. Στο πεδίο «Όνομα χρήστη (email διεύθυνση)» εισάγετε τη διεύθυνση Email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο Διαγνωστικό Κέντρο.
9. Στο πεδίο «Κωδικός Πρόσβασης» εισάγετε τον προσωρινό Κωδικό που έχετε λάβει στο Email σας.
10. Στη συνέχεια, επιλέγετε ΕΙΣΟΔΟΣ
11. Αποδεχτείτε τους «Όρους χρήσης & Προϋποθέσεις»
12. Θα οδηγηθείτε σε επόμενη σελίδα όπου θα σας ζητηθεί να εισάγετε (υποχρεωτικά) δικό σας νέο Κωδικό Πρόσβασης, ο οποίος πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 8 χαρακτήρες, τουλάχιστον ένα κεφαλαίο γράμμα και τουλάχιστον έναν αριθμό.
13. Στην ίδια σελίδα θα εισάγετε το 6ψήφιο PΙΝ που σας έχει σταλεί με SMS στο κινητό σας κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στο Διαγνωστικό Κέντρο.
14. Επιλέγετε το πεδίο «Έχω Αποδεχθεί τους Όρους»
15. Τέλος, επιλέγετε ΕΙΣΟΔΟΣ και σας εμφανίζεται η πρώτη σελίδα του Ψηφιακού Φακέλου Υγείας
Για οποιαδήποτε πληροφορία αναφορικά με την υπηρεσία
Ψηφιακός Φάκελος Υγείας BIOIATRIKI DIGITAL,
έχει δημιουργηθεί ειδική τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης:
Νέα Ψηφιακή Εποχή για τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ!
Ο Όμιλος ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ πρωτοπορεί, όχι μόνο σε επίπεδο ιατρικών υπηρεσιών και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, αλλά και σε επίπεδο ψηφιακών τεχνολογιών. Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και έχοντας πάντα ως στόχο τη συνεχή εξέλιξη και καινοτομία, εισέρχεται στη νέα ψηφιακή εποχή, με τις υπηρεσίες ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑΣ .
Η πλατφόρμα ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΓΕΙΑΣ έχει σαν στόχο την παροχή ποιοτικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών για όλους τους εξεταζόμενους, αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα πληροφοριακά συστήματα.
