fbpx

Customer Experience Conference της KPMG

05/11/19 – 1min. read

Κορυφαία στελέχη της παγκόσµιας αγοράς υπογράµµισαν την πολύπλευρη και πολυεπίπεδη διερεύνηση των αναγκών του πελάτη και το θέσφατο ευθυγράµµισης της Customer Experience στρατηγικής µε το επιχειρηµατικό µοντέλο και τους οικονοµικούς του στόχους των οργανισµών στο Customer Experience Conference της KPMG, το οποίο πραγµατοποιήθηκε την Τρίτη 5 Νοεµβρίου στο ξενοδοχείο Athens Grand Hyatt.

Σωτήρης Συρµακέζης, Senior Advisor on Customer Experience & Digital Transformation στον Όµιλο Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ και Digital Strategist στην CrossBorderMedCare Hellas, το Κέντρο ∆ιεθνών Ασθενών του Οµίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, ήταν ένας από τους οµιλητές που συµµετείχαν στο πάνελ µε θέµα τη βέλτιστη εµπειρία των πελατών ως το επίκεντρο της επιχειρησιακής στρατηγικής των εταιρειών. Στο πλαίσιο της συζήτησης αναδείχθηκαν, µεταξύ άλλων, η στενή σύνδεση ανάµεσα στο customer experience µε το marketing και το brand promise του κάθε οργανισµού, καθώς και η ανάγκη για  συνεχή εκπαίδευση όλων των εργαζοµένων του οργανισµού στην εµπειρία του πελάτη. Το πάνελ συµπλήρωναν καταξιωµένοι επαγγελµατίες από την Τράπεζα Πειραιώς, τη Leroy Merlin Ελλάδος & Κύπρου, τη Stoiximan, και τον Όµιλο OTE, υπό τον συντονισµό του ∆ιονύση ∆ιαµαντόπουλου, Γενικού ∆ιευθυντή της KPMG στην Ελλάδα.