fbpx

Στον Όμιλο ΒIOΙATΡΙΚΗ ο Σωτήρης Συρμακέζης – Με αντικείμενο το customer-centric transformation

08/10/20 – 1min. read

Ο Όμιλος Εταιρειών Υγείας ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής του, ξεκίνησε τη συνεργασία του με το Σωτήρη Συρμακέζη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Senior Advisor on Customer Experience & Digital Transformation, ενώ παράλληλα θα ασκεί το ρόλο του Digital Strategist στη θυγατρική του Ομίλου CrossBorderMedCare, η οποία παρέχει υπηρεσίες σε διεθνείς πελάτες.

Αξιοποιώντας την πολύ μεγάλη εμπειρία του από τον ψηφιακό μετασχηματισμό δύο μεγάλων τραπεζών, στο νέο του ρόλο ο Σ. Συρμακέζης θα εστιάσει στον μετασχηματισμό του Ομίλου ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ σε έναν πελατοκεντρικό οργανισμό που θα παρέχει κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας με τον βέλτιστο τρόπο την καινοτομία και τις ψηφιακές τεχνολογίες, δίνοντας τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία, τόσο στα επιστημονικά στελέχη όσο και στο προσωπικό της πρώτης γραμμής, αλλά και στους ίδιους τους πελάτες και συνεργάτες-ιατρούς.

«Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν πολλοί, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει να κάνει περισσότερο με τον άνθρωπο παρά με την τεχνολογία. Ο πρωτεύων στόχος είναι η δημιουργία μιας κουλτούρας καινοτομίας, η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών. Φυσικά, απαιτείται η αξιοποίηση των κατάλληλων ψηφιακών τεχνολογιών και, κυρίως, η εφαρμογή τους με τον κατάλληλο τρόπο που προσιδιάζει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε επιχείρησης. Η ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ είναι ο κυρίαρχος του κλάδου της και η Διοίκησή της πιστεύει ακράδαντα στην αξία των ψηφιακών τεχνολογιών για το μέλλον των υπηρεσιών υγείας. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε νέες, μοναδικές ψηφιακές εμπειρίες, αντίστοιχες με αυτές που συναντά κανείς στα κορυφαία digital ventures στην Ελλάδα και το εξωτερικό» δήλωσε ο κ. Συρμακέζης

Η ένταξη του Σ. Συρμακέζη στη δυναμική ομάδα της ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗΣ, ενδυναμώνει το σημαντικό έργο που ήδη επιτελεί στο σύστημα Υγείας ο μεγαλύτερος στον κλάδο, αμιγώς ελληνικός όμιλος με πάνω από 3.200 άτομα προσωπικό, μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο από 30% και περισσότερους από 1 εκ. πελάτες.